luni, 23 martie 2015

Lenjeria mea Romaneasca 3D

Intr-o zi cautam o lenjerie si nu gaseam nicaieri o lenjerie asa mare precum aveam pilota . Si am zis voi incerca sa caut si pe internet ceva poate din intamplare gasesc ceva. Si sa stiti ca am avut noroc.
Am gasit siteul www.lenjeriidepatoulet.com si  am inceput sa rasfoiesc paginile cu mare drag de ce gasisem in acest site.
O multime de lenjerii care mai de care mai atragatoare,care mai de care mai frumos colorata ,cu flori bine definite, cu animale sau chiar cu peisaje superbe care te fac sa te simti ca intr-o gradina minunata.
Ba am gasit si Lenjerii de pat 3D care te incantau ,nu iti venea sa iti iei ochii de la ele, nu stiai ce sa alegi pt ca le vroiai pe toate.
Am comandat vreo 4 am luat eu 2 bucati  si inca o prietena  a mai luat 2.
Asi vrea sa va arat ce modele am cumparat.

In prima faza am luat Aceasta lenjerie
Care ma tot gandeam, vai daca la spalat se vor amesteca culorile, daca va intra la apa, daca nubse calca bine, dar dupa ce am primit coletul primul lucru am bagat lenjeria la testa.
Am spalat lenjeria sa vad daca se amesteca culorile si ce credeti....... nu s-au amestecat deloc, nu a iesit pic de culoare......am ramas surprinsa cum o asa lenjerie de pat ieftina nu a iesit culoarea la spalat.
Am terminat cu spalatul sa uscat apoi hai la calcat ,se calca asa de bine de parca nu iti venea sa mai termini de calcat, fierul de calcat aluneca asa frumos printre florile frumoase de pe lenjerie de ziceai ca este un skior pe partie.
Imi era tare frica sa nu fi intrat la apa si iar sa nu pot pune pilota mea care este foarte mare in cearceaf, dar se pare ca si de aceasta data m-am inselat.
Lenjeria venea asa de bine pe pat si sa incadrat foarte bine si la pilota.


Acum ca tot a venit primavara am zis sa dau iar o fuga pe LENJERII DE PAT OULET si sa iau ceva floral, ceva de primavara.
Si ce credeti am intrat pe www.lenjeriidepatoulet.com si am gasit niste oferte de nerefuzat... LENJERII DE PAT 3D   la o super promotie 1+1 GRATIS  si am gasit doua lenjerii minunate.

In primul rand aceasta lenjerii m-ia atras foarte mult atentia
 si am mai gasit inca o lenjerie la fel de 
minunata  tot ceva cu flori.
In sectiunea  LENJERII DE PAT OULET gasesti tot ce vrei, gasesti si LENJERII DE PAT BUMBAC ,unde vei gasii niste lenjerii de vis ca aceasta de exemplu.
Dar asta nu este tot, va puteti gasii lenjeria dorita chiar si aici in sectiunea LENJERII DE PAT PUCIOASA ,o multime de lenjerii care nu sti pe  care sa o alegi ,asa cum si eu stau de fieacre data cand vreau a aleg ceva o gramada de timp, toate sunt frumoase,minunate si incantatoare.
Sper ca acum v-am dat pontul si aveti de unde sa alegeti  culorile prefertate pentru a avea un somn linistit si un dormitor de vis .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...