joi, 20 august 2015

Summer Black Week” iti da premiu garantat




             Acum cateva zile o prietena imi povesteste despre campania Summer Black Week organizata de Lenjerii De Pat outlet care au premii garantate si nu numai.......daca plasezi si o comanda ai sansa sa ajungi la Paris intr-o minunata excursie de 3 zile.
              Eram foarte curioasa sa vad ce produse gasesc pe acest minunat site http://www.lenjeriipat-outlet.ro.
               Am intrat si va pot spune ca am ramas foarte impresionata de toate modelele de Lenjerii de pat din bumbac, bumbac satinat, lengerii 3D Alegria ,lenjerii 5d si nu in ultimul rand promotii de 1+1, adica cumperii o lenjerie si vei primii 2.

Timp de o saptamana cumperi lenjerii la super preturi si ai si sansa de a castiga o excursie de neuitat in capitala iubiri Paris.
Totul este sa nu uiti sa comanzi lenjeriile care iti plac in perioada 13-20 august.

 Am ramas incantata si cu o lista pentru o urmatoare comanda de cateva modele superbe cum sunt urmatoarele;
Cu 109 lei poti avea aceste doua lenjerii minunate,


Alte doua modele 3d sau 5d care beneficiaza de oferta 1+1gratis 

 O lenjerie minunata ce nu trebuie sa lispseasca din casa nimanui care ii plac trandafirii, florile placute de majoritatea oamenilor si mai ales a indragostitilor.
Am primit leapsa de la Luminita Tudosa cu link catre blog


http://doarfemeia.blogspot.ro/2015/08/avand-in-vedere-ca-petrecem-marea.html



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...