luni, 25 aprilie 2016

SI COPIII AU MODA LOR

Bun gasit !
           Cu ceva vreme in urma va povesteam despre hainele de copii, urma sa plasez o comanda cu haine de copii.Dar trebuia sa ma consult cu fetita mea pentru a imi spune daca ii place sau nu ce am ales pentru ea.
            Unele au fost pe gustul ei , dar unele nu .Asa ca am facut o noua lista de produse impreuna.
      Azi am decis sa va arat si voua ce am comandat saptamana trecuta de pe DRESSLINK
.
    Ca tot a venit caldura de data aceasta am ales rochitele .Am ales cateva rochite frumoase ,elegante si     foarte atragatoare.

Am ales in primul rand aceasta ROCHITA NEAGRA din dantela fina .Nu doar eu am avut ideea de a alege acest model cat si fiica mea a fost foarte incantata.In primul rand a fost atrasa de mod, fiind un model deosebit de frumos si elegant. Apoi a fost foarte atrsa si de culoare ,Pentru ca este o culoare ce se poate asorta cu orice culoare de incaltaminte si mai mult este o culoare placuta si la moda.
 Dupa cum vedeti rochita este confectionata din dantela dar aceasta nu vine singur a,ci in combinatie cu bumbacul.Cusatura rochitei este superba si are un design superb de frumos si atragator.
La spate se leaga cu o fundita din satin ce vine foarte bine pe spatele copilului .
 Iar forma conica a rochitei in combinatie cu dantela si paietele de la baza gatului sunt superbe si au un contrast foarte frumos.
Aceasta rochita o puteti gasii atat pe culoarea negru cat si pe alb,dar si in mai multe marimi disponibile pentru mai multe varste.

Paietele de la baza gatului vin insotite de un guler auriu crosetat ce da foarte bine cu dantela ,



O a doua rochita aleasa este aceasta ROCHITA LIGHTBLUE foarte frumoasa si aceasta rochita .Confectionata din amestec de bumbac ,o matase fina si voal.
 Noi am ales rochita de culoare light blue,Fiind o culoare placuta si linistitoare ,am ales-o pentru ca aceasta culoare ii place fetitei mele.
 Dupa cum vedeti aceasta rochita are un model superb ,care in partea de sus ,partea alba a rochitei este crosetata si nu are maneci . Iar partea de jos este dintr-o matase fina ce este acoperita cu un voal negru  iar la mijloc se leaga cu o fundita mare superba .

 Nu doar pe albastru deschis o puteti gasii cat si pe roz sau galben . Are un design foarte frumos , in fata este scurta iar in spate este mai lunga ce da forma unei cozi de randunica.

Fetita ta va fi o mica printesa cu aceasta rochita .Aveti aici si un detaliu mai apropiat de la dantela , voal cat si fundita  ce vine frumos legata  la mijloc.

























Dar nu ne-am oprit aici si am mai comandat si alte rochite la fel de frumoase si foarte elegante pentru printese minunate.
Am gasit in site o rochita foarte frumoasa cu buline albe si asi vrea sa va arat si voua cat de minunatat si frumoasa este aceasta ROCHITA CU BULINE.
 O superba rochita cu buline albe  ce este confectionata din amestec de bumbac cat si un tull superb si fin .
Dupa cum vedeti poalele rochitei
























Dar nu am ramas doar cu aceasta comanda , am mai ales inca 2 rochite , un apentru fetita mea si alta pentru nepoata.Si ca sa nu se supere am luat 2 rochite identice
\           O rochita eleganta si foarte frumoasa.Este ideala pentru vara .Se inchide la spate cu fermoar iar in fata are o funda superba din saten.
Este disponibila in doua culori ,atat pe albastru cat si pe alb .Eu am ales cea albastra.



 Se asorteaza de minune cu o palarie in acelasi ton de culoare ca si rochita .Iar croiala stil maieu este foarte frumoasa si va face ca fetita ta sa fie foarte lejera in zilele foarte calduroase.

 O rochita foarte frumoasa si eleganta .O sa va arat si produsul in poza reala cand o sa primesc comanda  care va sosii in curand .
Si fetita ta poate avea aceasta superba rochita cu buline , care are un pret foart emic , mic de tot , doar 5,49$.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...