duminică, 22 mai 2016

Hainele Rosegal Mereu La Moda !

Bun gasit si azi !
      Pentru ca imi plac foarte mult magazinele online internationale si imi place foarte mult sa fac cumparaturi ,azi am ales sa cumpar haine de barbati !
Mereu , mereu comand haine de dama iar azi am ales sa fac exceptie si sa comand si haine de barbati .
Azi am ales aceasta  Camasa .Am ales-o pentru ca imi place foarte mult culoarea , foarte frumoasa combinatia de culori cat si modelelul.


Este o camasa foarte frumoasa, ce are un stil casual  elegant  si este confectionata din bumbac subtire , ideala pentru primavara cat si pentru zilele de vara mai racoroase.
In primul rand am fost atrasa de culoarea combinata dar si pretul este destul de bun ,doar 14,20$.

Intre timp m-am oprit si la aceasta Bluza alba cu gri .
 Desii mai era o culoare combinatia de gri deschis cu gri inchis , am decis sa comanda pe cea alb cu gri deschis.
           Este confectioanta din bumbac blend  si elastic pentru a se mula foarte bine pe corp.Modelul este dragut si imi place foarte mult ca este o bluza ce vine la baza gatului.Nici prea pe gat si nici prea decoltata.A avut si un pret foarte bun de achizitie doar 11,53$.Eu  cred ca merita sa o cumperi si tu pentru sotul sau prietenul tau.
           Dar nu am vrut sa  ma opresc aici si nu puteam s anu comand si ceva pentru mine .De aceea am zis ca daca tot vine vara ar merge de minune si o bratara de picior .

Am vrut sa comand aceasta bratara pentru ca am vazut ca vara este la mare cautare ,asa ca nu am stat prea mult pe ganduri si am adaugat-o in cosul de cumparaturi .


Este o bratara foarte elegata si de culoare aurie,ce are amplasata o steluta foarte frumoasa pe mijloc.Este confectionata dintr-un material  care nu se curata si nici nu se oxideaza atat timp cat este utilizata corect si nu este adaugata in cine sti  ce substanta.Cautam de mult timp o bratara de picior dar aveau un pret foarte mare .parac nu iti venea sa dai peste 10-15$ pe o bratara asa finuta de picior , dar ROSEGAL m-a salvat ,am gasit aceasta bratara la doar 1.02$ si am profitat de oferta si am comandat mai multe bucati pentru a le oferii cadou .


          Aveti si voi timp sa comandati tot  ce doriti pana vine vara ,care se apropie  cu pasi repezi, doar 9 zile si calendaristic este vara.
           VA DORESC CUMPARATURI PLACUTE TUTUROR !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...